2017/09/01

Txikizioak

Familia agurgarriak:
 Jakintza Ikastolan izandako obren ondorioz  gertatutako uholde, txikizio  eta patioan garabia  hilabete osoa jarrita egongo denez, Organo Gorenak erabaki latz batzuk hartu behar izan ditu  ikasle eta langileen ziurtasuna bermatzeko.
Hezkuntza  Sailaren  aholkua  jarraituz, ikasturtearen hasiera astebete atzeratuko  da, irailaren 14ra.
ORDUTEGIA:
-HASIERA: Irailak 14
-Goizez bakarrik  iraila osoa.
HH2-Egokitzapena aste bete atzeratzen da (baina prozesua mantentzen da)
HH3- 09:00etatik - 12:00etara
HH4 eta HH5-09:00etatik - 13:00era
LH osoa-09:00etatik - 13:00era
-Jangela zerbitzua ezingo da eskaini.

Familiengan duen eragina kontutan izanda  lehenbailehen  ohiko egoerara itzultzeko ahalegin guztiak egiten jarraituko dugu.
Honekin batera izango den Famili Batzarra deialdia luzatzen dizuegu.
EGUNA: Irailaren 4a, astelehena.
ORDUA: 19:00retan.
TOKIA: Lugaritz Kultur Etxean

JAKINTZA IKASTOLAKO  ORGANO  GORENA
Donostia, 2017ko  abuztuaren 31a

Estimadas Familias:
Como consecuencia de las obras que se están realizando en la Ikastola Jakintza ha habido inundaciones múltiples y destrozos ;además permanecerá  instalada durante todo el mes una grúa en el patio. Por  ello el Organo Máximo de Representación del centro ha tenido que tomar decisiones difíciles para  garantizar  la seguridad del alumnado y personal  trabajador.
Siguiendo el consejo de la Delegación de Educación os comunicamos que el curso escolar se retrasará una semana ,empezando dicho curso el día 14 de septiembre.
HORARIO:
-COMIENZO : 14 de septiembre.
-JORNADA DE MAÑANA : todo el mes de septiembre.
-H.H. 2 : La adaptación se retrasa una semana, manteniendose el proceso.
-H.H. 3 : 09:00 – 12:00.
-H.H. 4 eta H.H. 5 : 09:00 – 13:00.
-L.H. :  09:00 – 13:00.
-No será posible ofrecer servicio de comedor.

Teniendo en cuenta las consecuencias que esta situación produce en las familias intentaremos volver ,cuanto antes, a la normalidad.
Os informamos que se celebrará  una Asamblea de Familias de la ikastola  muy interesante:
DIA : 4 de septiembre,lunes.
HORA: 19:00H.
LUGAR : Casa de Cultura de Lugaritz