2017/09/29

Familientzako eskutitza

Familia hori:

Ikastolako terraza berria bukatu dute eta  patioan egon den garabia kendu. Dagoeneko txukunketa lanak egin ondoren, udaletxeak normaltasunez erabiltzeko baimena eman digu.

Hortaz, datorren asteazkenean, urriak 4an, goiz eta arratsaldez hasiko gara.Beraz, eguerdiko ekintza estraeskolarrak ere normaltasunez hasiko dira.

Gogoratu  asteazkenetik aurrera ikastolako sarrera/irteerak ikastolako patiotik egingo direla beti bezala.

Querida familia:

Han finalizado las obras de renovación de la terraza. La grúa que ha estado instalada en el patio de la ikastola está totalmente desmontada. Una vez que han realizado los correspondientes trabajos de limpieza, el ayuntamiento nos ha dado permiso para poder utilizar el patio con total normalidad.

Por tanto, a partir del próximo miércoles, 4 de octubre, empezaremos con la jornada completa de mañana y tarde.  Así pues, también se empezarán a realizar las actividades extraescolares.

Os recordamos que a partir del miércoles , las entradas/salidas a la ikastola se  realizarán por el patio como siempre.

Donostian 2017ko irailaren 29an, JAKINTZA IKASTOLAKO ZUZENDARITZA