2017/03/09

Laugarren mailakoak Lurraskan

Ziklo bukaera dela eta, LH4. mailakoek, martxoaren 1 eta 2an Lurraskan egon ginen.

Irteera honen helburua izan da gure ikasleei, taldean, aukera ematea naturan bizitzeko eta aldi berean ingurugiroa zaindu,errespetatu eta disfrutatzen ikas dezatela.

Lurraska Urdaibai natura erreserban dagoen baserri eskola da.Bertan ohiko baserriko lanetan parte hartzeko aukera izan dugu: lurra ,animalien zaintza,tradizioak ikasi,….
Egun hauetan izan genuen giro ederraren erakuslea hona hemen argazkiak.

Argazkian klik egin gainontzeko guztiak ikusteko

Como final de ciclo que es, este año hemos realizado una salida a Lurraska los días  1 y 2 de marzo .

El objetivo de esta salida ha sido ofrecer al alumnado la posibilidad de vivir en la naturaleza, respetarla y disfrutar en ella.

Lurraska es un Centro de Educación Medioambiental situado en la reserva de la Biosfera en Urdaibai. En esta granja escuela han participado en las labores del campo, cuidado de los animales,…
Estas fotos muestran el buen ambiente que hubo en los grupos.