2016/05/05

Lehen Hezkuntzako 3.mailakoen antzerkia Larramendikoekin

Jakintzako hirugarren mailako ikasle-tutore taldeak parte hartu dugu Larramendi Ikastetxeak batxilergoko ikasleekin aurrera eramaten duen proiektuan (adineko zentroetan elkartasun eta boluntario gisa lan egitea).

Gurutze Gorria eta Hurkoa egoitzetan egon gara gure antzerki emanaldia erakusten. Jarduera horren helburuak izan dira bertakoen errutina apurtzea eta gure presentziarekin alaitzea.

Jardueraren ondoren egindako hausnarketan, bizitzaren zikloa eta elkartasunari buruz hitz egiteko aukera eman digu.

Oso esperientzia polita eta aberasgarria izan da.

El alumnado de tercero y  tutoras hemos participado en el proyecto que el centro de Larramendi realiza con su alumnado de bachillerato (actividades solidarias y de voluntariado en centros de la tercera edad).

Hemos estado en los centros de la Cruz Roja y Hurkoa escenificando el teatro que habíamos preparado.

Los objetivos de la actividad han sido romper con la rutina diaria y alegrarles con nuestra presencia.

La actividad de reflexión realizada en clase, nos ha servido para pensar sobre el ciclo de la vida y la importancia de la solidaridad.

Ha resultado una bonita y enriquecedora experiencia.

Argazkian klikatu gainontzekoak ikusteko