2012/02/01

L.H-koen DANBORRADA

Haur danborradako argazkiak bidali dizkigute eskolara, norbaitek nahi baditu, enlaze honi (argazkiari) sakatu.

Urtarrilak 20, 2012

Jakintzako ikasleak, danborra ederki astindu zuten aurten ere!
San Sebastian bezperan, bandera igoeran, Sansustene elkartearen aldetik jaso genuen omenaldia. Kristina zuzendariak jaso zuen.

Istingorra elkartekoaren aldetik berriz, San Sebastian  egunean eguerdian izan zen, elkartean bertan.

Gure ikastolako txikiek, Antiguako auzoan, arratsaldeko 15:30tan, danborrak astinduz, festa giroa jarri zuten; eskolan, frontoian eta eliz aurrean.

Antiguako auzoa eta Donostia, aurten ere, Sarriegiren doinuez eta danbor hotsez alaituko ditugu
Beraz, danborrak, barrilak eta makilak prest dauzkagu.

Ander Roteta (barrila)
Manex Bueno (Kabo Barrila)
Iratxe Zuñiga (Danbor Nagusia)
Irene Unzeta Barretxena (Danborra)
Leire Rua (Banderaduna)
Irati Fernandez (Kabo Danborra)

Gurosoen danborradan aterako diren, banderadunak eta laguntzaileak honako hauek dira.
Fernando Lopez, Eneko Vazquez eta Xabi Lizarrondo.

Aurtengo San Sebastian egunean Jakintza Ikastolak  urteetan egindako lana eskertuz omenaldia jasoko du Istingorra eta Sansustene Antiguako elkarteen aldetik.

Sansustene elkartearen aldetik jasoko den omenaldia San Sebastian bezperan bandera igoeran izango da .
     Istingorra elkartekoaren aldetik berriz San Sebastian  egunean eguerdian izango
    da, elkartean bertan.

La Ikastola Jakintza ,este año, el día de San Sebastián va a recibir dos homenajes por parte de las sociedades Istingorra y Sansustene  en reconocimiento a la labor realizada durante todos estos años.

La organizada por la sociedad Sansustene
     será la víspera de San Sebastián antes
     de la izada de bandera.
     La organizada por la sociedad Istingorra
     se realizará el día de San Sebastián al
        mediodía en dicha sociedad
    ONDO PASA!

INFORMAZIOA:
Danborrada entseguetan aldaketa bat suertatu da.Abenduaren 17ko entseguaren hasiera ordua 16:00 izango da eta iraupena ordubete eta laurden, hau da 17:15tan bukatuko da.
Entseguen enlazea ikusteko, gure jaiak, danborrada.

JAKINGURA
         Jakintzako Guraso elkartea

DANBORRADA 2011/2012
Aurtengo danborradako entsaioak honako egun hauetan izango dira:
Los ensayos de la tamborrada serán los siguientes días y horas:
ABENDUAK   14 asteazkena            12:40 etan  (ordu bat) (1 hora)
Diciembre       15 osteguna                12:40 etan
                        16 ostirala                   12:40 etan
                        17 larunbata              16:00 etan (ordu t laurden)(1 1/4 horas)
                        19 astelehena             12:40 etan
                        20 asteartea               12:40 etan
                        22 osteguna                12:40etan

URTARRILAK  9 astelehena             12:40etan
Enero               10 asteartea             17:30 etan  (ordubete) (1 hora)
                         11 asteazkena           12:40etan

13 ostirala               12:40etan
 14 larunbata          16:00etan (ordu t´erdi) (1.1/2 horas)
 16 astelehena         12:40etan
                          12 osteguna              12:40etan

Aurten, konturatuko zareten bezala, entseiu batzuk arratsaldez izango dira. Guztietara etortzea eta parte hartzea derrigorrezkoa da, bai eguerdietan eta bai arratsaldeetan egiten direnetara.
            Aldez  aurretik behar den denboraz lortu ahal izateko, jakinarazi nahi dizuegu danborrada egunean ikasleek eraman behar dituzten oinetakoak derrigorrez zapata beltzak izan behar direla.
OHARRA: Azken hiru egunetan, urtarrilak 13,14 eta 15ean kantinerek eta gastadoeek ere saioak izango dituzte.
            Como veis este año 3 de los ensayos serán por la tarde. Es obligatorio venir y participar en todos los ensayos.
            Con el fin de que podáis adquirirlos con la debida antelación, queremos haceros saber que el calzado a utilizar por los participantes de día de la tamborrada deberá ser obligatoriamente zapatos negros.
                                                                       HAUR DANBORRADA BATZORDEA